עיצוב אלבומים דיגיטליים לאוהבי החיות

עיצוב אלבומים דיגיטליים לאוהבי החיות

הם חמודים מאוד ופרווניים וקטנים וחסרי ישע, אוהבים מאוד לאמץ אותם ולטפל בהם בבית, מדובר כמובן בבעלי החיים שלנו, כן כן, אלו שמחכים לנו כל פעם כשאנו חוזרים מהעבודה, לא משנה אם יש כלב או חתול או אפילו דג, יש כאלה אפילו שמחזיקים אצלם נחשים וזוחלים אחרים, אפשר לעשות עיצוב אלבומים דיגיטליים של חיות מחמד, זו מתנה שילדים קטנים ואולי אף מבוגרים יאהבו מאוד לקבל, אם זה ליום הולדת או לרגל ציון טוב במבחן, אחרי הכל מדובר כאן בהשקעה אישית ונעימה ושרוצים לעשות משהו שישמח את הילד או הילדה.

במידה ובטוחים שהילדים אוהבים בעלי חיים, אפשר לעצב אלבום חמוד שכזה, מבחינת חומרים, חשוב לקבל את החומרים המקוריים שכוללים תמונות של בעלי חיים שצולמו והאוכל שלהם, אם מדובר בעצם לכלבים או טונה. לחלוטין, זה לא משנה, כרגע אנו בשלב של אסיפת החומר בשביל עיצוב אלבומים דיגיטליים שרצינו, אפשר לצלם את קערת המים של החתול או הכלב, ולצלם את היצוע שעליו הם נחים, ישנם אלף ואחד רעיונות מה ניתן לעשות בשביל לעצב אלבום דיגיטלי עם נושא כל כך חמוד ופרוותי כמו בעלי החיים שלנו, אפשר לכתוב כמה מילים על החיות, להעביר את הטקטסט למעבד תמלילים לשימוש מאוחר יותר או פשוט לצלם ממה שכתבנו, ממחברת או דף חלק.

אנו תמיד נעצב אלבומים דיגיטליים באמצעות תוכנת הפוטושופ, התוכנה יודעת לקבל המוני תמונות ותמונות של טקסטים ושל חפצים שיתאימו לנושא של בעלי החיים, אפשר גם לצלם את הפרווה הרכה שלהם ולנסות לשלב אותה בתוך הגרפיקה שעומדים לעצב לאלבום הדיגיטלי. לנסות ולעודד את הילדים לצאת לחצר ולצלם עוד בע"ח שתמונתם יכולה לתרומה אלבום המעוצב, אם מדובר בחתולי רחוב שאוכלים מתחת לבניין, או חתולים בתוך פח אשפה, לכל חתול יש את הסיפור שלו ויהיה זה נחמד שהסיפור יהיה גם כתוב בתוך האלבום הדיגיטלי המעוצב. בשלב העריכה כבר נבחר איזה תמונות להוריד מהעריכה ואיזה תמונות כן אפשר לשים, לרוב כלבים משוטטים לא נראה בכמויות כמו חתולים, אבל אם לחברים שלכם יש תמונות של חיות המחמד שלהם, אפילו איגואנה גדולה וירוקה כזו, כמה שיותר הרי זה משובח וכמה שיותר צבעוניות זה יהיה יותר מוצלח ומעניין.

קורס לימודי עיצוב אלבומים דיגיטליים | אתר מומלץ

VN:F [1.9.11_1134]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)