מקום אקסקלוסיבי לאירועי בת מצווה

בשנים האחרונות ניתן לראות כי מושם דגש רב בארגון והפקת מסיבות בת מצווה אקסקלוסיביות, לא עוד ארוחות משפחתיות בלבד, אלא חיפוש מקומות אקסקלוסיביים או אטרקציות כגון פארק חבלים למשל. דרישה זו חלה בעקבות המשמעות הסמלית של אירוע חשוב זה בתרבות הישראלית, במסורת היהודית ובעקבות העלאת רף הדרישות אצל בני הנוער וההורים אשר מעוניינים שהאירוע יהיה מיוחד וייחרט בזיכרונם של המוזמנים כ"אירוע השנה". גרינפילד שמחזיקה בתואר 'מקום גדול לאירועים קטנים' מבטיחה לכם את אותו מקום לבת מצווה אשר יהפוך את האירוע למסיבה חווייתית עבור בעלת השמחה והמוזמנים.

גרינפילד- הופכים אירוע שגרתי לאקסקלוסיבי

אירועי בר ובת מצווה נחגגו מאז ומעולם. בעבר, אירועים אלו נחגגו בבית הכנסת או באולם אירועים בצורה סטנדרטית והמוזמנים אל אירועים אלו ידעו כי קרוב לוודאי שאירוע הבת מצווה אליו הם מוזמנים, יהיה דומה לאותו אירוע בת מצווה אליו הוזמנו בעבר. גרינפילד מציע לכם לנפץ את אותה סכמה שגרתית של אירוע ולהפוך את הפורמט המוכר לחגיגה אקסקלוסיבית מוצלחת ויוצאת דופן ביופייה. בהזמנות לאירועים גרינפילד מציעים לכם את הדברים הבאים:

  • מיקום אטרקטיבי בעל נוף מהמם- המיקום של גרינפילד הוא כעשר דקות נסיעה מהעיר תל אביב, הנגישות אל המקום נוחה והחנייה חינם. אם אתם מעוניינים ליהנות מנוף של חו"ל במרכז הארץ, בגרינפילד מציעים לכם את השילוב האידיאלי של כרי דשא ירוקים ונוף פסטורלי מרגיע ומרשים.
  • אווירה קסומה ומשפחתית- היחס האישי של צוות המקום, צוות העובדים המקצועי, הליווי האישי בכל שלב של האירוע והפאר והיוקרה  של המקום, יעניקו לכם את התחושה כי בחרתם במקום הנכון.
  • זמינות- בהתאם לרצון הלקוח. ניתן לערוך את האירוע בכל עונה ובכל שעה. מקורה בחורף, פתוח בקיץ. ניתן לקיים את האירוע בכל שעה בה תבחרו אם בשעות היום או הלילה. אנו נתאים את המקום לדרישת הלקוח וכמות המוזמנים.
  • אטרקציות- בגרינפילד מציעים לכם כרי דשא רחבים, מגרש גולף מקצועי וכן אפשרות להציב מגוון מתקנים מתנפחים ואטרקציות במגרש הגולף
  • תפריט משובח- קייטרינג מושקע ואיכותי המותאם לצרכי הלקוח. האחראי על הבישול הוא השף המקצועי שלנו אשר יספק לכם אוכל טרי בעל טעם משובח.
  • עיצוב-  המטרה שלנו היא ליצור למען ילדתכם את אותה ממלכה קסומה עליה היא חלמה. אנו נדאג לעיצוב המתאים לאופי האירוע בו הלקוח מעוניין.

גרינפילד מלווים אתכם לאורך כל האירוע

גרינפלד לקח על עצמו את המשימה ללוות את הלקוח משלב התכנון ועד לסיום האירוע. אנו מציעים לכם ניסיון, מקצועיות ויחס אישי. דבר הכולל סגירת כל הפרטים עם הספקים וארגון עד הפרטים הקטנים ביותר באירוע. בגרינפילד יאפשרו להורים, לכלת השמחה ולמוזמנים ליהנות מכל רגע של האירוע, ללא דאגות באשר לתקלות כלשהן. גרינפלד מציעים לכם מקום אקסקלוסיבי לאירוע בת המצווה ושירות אישי, כעת כל שנותר הוא לטלפן אלינו ולקבוע פגישה.

VN:F [1.9.11_1134]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)