כיצד מפעילים ומנחים ערב קריוקי למבוגרים

המטרה החשובה ביותר של כל ערב קריוקי הוא שהערב יהיה מוצלח, דבר זה תלוי בשני דברים: תכנון ואפיון מקדים של הערב וההצלחה להניע את קהל המוזמנים לעלות על הבמה ולשיר תוך שהם סוחפים את שאר האנשים לשיר.

ערבי קריוקי מיועדים לקהלים שונים והתכנון של הערב תמיד יהיה בהתאם לגיל המוזמנים והמכנה המשותף ביניהם. מאמר זה ישטח בפניכם את כל הקשור בהפעלה והנחייה של ערב קריוקי למבוגרים.

ערב קריוקי למבוגרים

כל אדם אשר מעוניין להוציא לפועל ערב קריוקי במסגרת מסיבה פרטית או כל אירוע אחר, מתלבט האם הוא יכול לתכנן, לדאוג לכל הציוד, להפעיל ולהנחות את ערב הקריוקי בעצמו, או שמא הוא מעדיף לשכור את שירותיה של חברה מקצועית אשר תהיה אחראית על הפקת מקצועית של הערב,  תוך דאגה לכל הציוד, לרבות ההפעלה וההנחיה של הערב. יש לוודא על ידי המלצות וכניסה אל אתר האינטרנט של החברה, כי מדובר בחברה מקצועית ובעלת ניסיון בהוצאה לפועל של ערב קריוקי למבוגרים.

ערב קריוקי למבוגרים- הבחירה הנכונה

במצב זו אתם עומדים בפני החלטה, האם להוציא לפועל את הערב בעצמכם או לשכור את שירותיה של חברה מקצועית, חשוב שתיקחו בחשבון מספר דברים חשובים:

  • ההיבט הטכני- חשבו האם אתם מסוגלים להיות אחראים על כל הקשור אל הצד הטכני של האירוע. האם אתם יודעים מהי מערכת ההגברה, הרמקולים ושאר הציוד הנדרש לערב זה, מהי העלות שלו והאם המחיר אשר ניתן לכם עבור השכרת הציוד הוא אכן מחיר משתלם. בנוסף יש לוודא כי הציוד תקין ולוודא שאתם מסוגלים להפעיל את הציוד ולדאוג לכך שהערב יתנהל בצורה חלקה וללא תקלות. אם עניתם על כל התשובות בחיוב, קרוב לוודאי שתוכלו לדאוג לפן הטכני בעצמכם, אך אלו רק חלק מהמשימות אותן יש לבצע.
  • אפיון של הערב- כאן תצטרכו לקחת בחשבון כי ערב קריוקי למבוגרים מערב לא רק בחירה מוצלחת של הציוד הטכני והיכולת להפעיל אותו, אלא גם בחירה מוצלחת של רשימת השירים המתאימים לקהל המשתתף בערב זה. בחירה לקויה של שירים דהיינו, בחירה של שירים אותם הקהל אינו מכיר או אינו מסוגל להתחבר אליהם, לא תצליח להניע אותו לפעולה, דבר אשר קרוב לוודאי יגרום לכישלונו של הערב.
  • הנחייה- המפעיל של הערב הוא האדם אשר יהיה אחראי לתפעל את כל האירוע וקהל המוזמנים בצורה מוצלחת. שאלו את עצמכם האם אתם מסוגלים לתכנן כיצד יראה ערב הקריוקי, האם אתם מתכננים להתחיל אותו בשירה קבוצתית על מנת לשבור את המבוכה, האם תדעו כיצד לבחור את האדם הראשון אשר יתנדב לשיר על הבמה, האם תהיו מסוגלים לאלתר במהירות רשימת שירים שונה באם אתם רואים שהשירים אינם מניעים את האנשים לעלות על הבמה ועוד.

אם עניתם על כל השאלות בחיוב ויש לכם מספיק זמן להשקיע בתכנונו של ערב קריוקי למבוגרים, השכרת ציוד, תכנון ההנחיה ובחירת השירים, קרוב לוודאי שתוכלו להוציא לפועל את הערב בעצכם, רוב האנשים מעדיפים חברה מקצועית ובעלת ניסיון אשר חוסכת להם בזמן, מייעלת את התהליך ומעלה את הסיכויים לכך שהערב יהיה מוצלח.

מאמר זה נכתב על ידי בן אקריש – קריוקי לאירועים

VN:F [1.9.11_1134]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)