איך לבחור בית מלון באילת

כשאתם מתכננים את החופשה הבאה שלכם, ובוחרים לנפוש באילת, אחת הבחירות שתעשה לכם את החופש, היא בחירת בית מלון באילת. מעל מאה אפשרויות לבתי מלון שונים עומדות לפניכם, וזה, לפני שספרנו צימרים, בתי הארחה, ואחרים. בתי המלון באילת מציעים לכם אירוח מפנק, שיכלול אולי צוות בידור והופעות מקוריות, אולי ארוחות טובות ובאר מפנק, אולי חדרים מרווחים ואיכותיים, וכדומה. איך תבחרו את בית המלון שיתאים לכם ביותר?

איך לא לבחור בית מלון באילת – לפי הכוכבים

סקרים מראים כי בבואינו לבחור בית מלון לחופשתנו הבאה באילת, אנחנו נוטים להיות מושפעים ממספר הכוכבים אשר למלון, אם כי שיטת הדירוג לפי כוכבים בוטלה לפני מעל עשור, וכעת מתן ציון למלון בכוכבים אינו מחייב את המלון לשירות או אירוח ברמה מסויימת – או במילים אחרות – לא ברור או מחייב, שיהיה הבדל בין מלון של שלושה כוכבים לכזה של ארבעה.אם תרצה לשהות במרכז חפש מלונות בתל אביב.

סינון ראשוני של בתי מלון מתאימים לתקציב

אם כך, בידינו רשימה של מעל מאה בתי מלון, ואנחנו יודעים בערך מה התקציב שלנו עבור בית מלון במהלך החופשה ומה היינו רוצים שיהיה במלון. השלב הראשון המוצע הוא סינון ראשוני של בתי מלון באילת שהמחיר שלהם גבוה ביחס לתכניות שלכם. אם התקציב שלכם ריאלי, וכדאי שיהיה כזה, תישארו עם רשימה של כחמישים בתי מלון. אם יש לכם מעל עשרה בתי מלון אפשריים מבחינה כלכלית ברשימה – אתם מסודרים.

השלב השני בסינון – סטנדרט האירוח בבתי המלון השונים

עכשיו, כשיש בידיכם רשימה של בתי מלון באלית שמתאימים לתקציב שלכם, כדאי לשאול את עצמכם מה נותן כל מלון, ומה חשוב לכם. לדוגמה, אם אתם נופשים עם ילדים קטנים, כדאי לחפש מלון באילת שערוך לבידור הקטנים, ואם אפשר – שמשחרר אתכם לבלות קצת זמן בנפרד.

אם אתם מאוד אוהבים בריכה – דאגו שתהיה במלון שתבחרו בריכה טובה – ורצוי שתהיה מקורה או מוצלת כי, כזכור, אילת חמה. אם אתם בדרך כלל אוהבים שופינג בחופשה, וודאו שהמרחק בין בית המלון לאיזור השופינג שלכם סביר, או שאין לכם בעיה עם נסיעות.

אם אתם מעריכים אוכל טוב, כדאי שתבררו בנוגע לטיב המזון המוצע במסעדת המלון, או שתתכננו את הטיול כך שתאכלו במלון רק ארוחת בוקר.

אם חשוב לכם להישאר מקושרים, בררו אם המלון מציע בחדרים טלוויזיה וכבלים (ולא יזיק לברר באיזו איכות – למשל, איזה גודל של טלוויזיה ניתן יהיה למצוא בחדר), וכן אם המלון מספק שירותי אינטרנט בחדרים, ואם השירות בתשלום כמה הוא עולה.

עוד דברים שכדאי לשקול בבחירת בית מלון באילת

בהנחה שאתם עצמכם לא מכירים בית מלון שאותו תעדיפו, המלצות מחברים שוות את משקלן בזהב בכל הקשור לאירוח בבתי מלון בארץ. באין המלצות כאלה, כל המלצה שתוכלו למצוא ברשת תהיה טובה גם היא. תמונות החדרים, המרחב הציבורי, הבריכה, וצוות הבידור (אם הוא מעניין אתכם) יסייעו גם הם בקבלת ההחלטה.

עוד אתרים שיעניינו אותך:

Yoram Kraus: mountain climbing

יורם קראוס – הקשר הערכי בין טיפוס הרים לניהול פרוייקטים

VN:F [1.9.11_1134]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)