כל מה שרציתם לדעת על הפקת נשפי סיום

כולם מתייחסים לנשף הסיום כאל חתונה קטנה, ההתרגשות בשיאה, השמלות מוכנות, התסרוקות, אולם, אוכל, אווירה, הכל צריך להיות גדול וחוויתי עבור הערב המיוחד הזה.

אם נאמר את האמת אנחנו מאוד מבינים את הצורך הזה של בני הנוער, הרי זהו האירוע שחותם את 12 שנות הלימוד שלהם ומסכם את תקופת הילדות שלהם. זהו גם האירוע שדרכו אפשר לשקף את חווית הנעורים של כל אחד ואחד, בנשפי סיום נוכל לראות מי הם מלך ומלכת השכבה ומי הם הנערים הפחות מקובלים.

במאמר הבא אנו נביא לכם מספר כללים שכל אחד חייב לזכור בעת הפקת נשף הסיום שלו.

המקום

המקום שבו תבחרו לחגוג את נשף הסיום שלכם חייב להיות בעל אופי מיוחד. חייב להיות מקום שמסמל את החופש שאליו אתם יוצאים ואת אווירת השחרור וסיום התקופה המשמעותית הזאת. רבים היום בוחרים לחגוג את היום המיוחד הזה בחוף הים או במקום מיוחד לאירועים. התכנון של אירוע כזה יכול להיות ארוך ומייגע, לכן אנו ממליצים לכם לשקול דווקא את האופצייה השנייה של מקום מסודר, על מנת לחסוך לכם את כאב הראש המיותר.

הבטיחות

בני הנוער אשר חוגגים את היום המיוחד הזה לעיתים שוכחים שהם צריכים להיות עם הראש על הכתפיים ולדאוג לעצמם ולחבריהם. גם אולי מכיוון שחגיגת נשפי סיום קיים גם האלכוהול שמשחק פה תפקיד חשוב. דאגו לבחור מקום בטוח אשר קיימים בו כל האישורים והנגישות שצריכה להיות במקום שכזה, וזאת על מנת שהערב הזה יגמר בחיוך ולא באסון.

הלבוש

זהו האלמנט השלישי והכי חשוב בעיניי בני הנוער, המראה שלהם. בין אם הבנות לובשות שמלה מלכותית או סתם "זורקות על עצמן משהו" לכל אחת ואחד חשוב להיראות הטוב ביותר בערב החשוב הזה. השתדלו לא להשקיע בשמלות וחליפות גרנדיוזיות ובחרו בגדים שתוכלו להשתמש בהם גם בעתיד לאירועים אחרים או אפילו בשביל היום יום שלכם. בכל זאת הערב המיוחד הזה מתוכנן להיות כמספר שעות ולא מעבר לכך. לכן נסו לחשב את התקציב שלכם בחוכמה ולא לזרוק את כספכם לפח.

לסיכום

ערב נשף הסיום הוא בהחלט אירוע גדול ומרגש, אבל בכל זאת נסו לא להשתגע עם ההתרגשות ושמרו על עצמכם גם ביום האירוע.

VN:F [1.9.11_1134]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)